Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 10:06:30 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/00310 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Mustjala küla, 21101 
Tõlli-Mustjala-Tagaranna tee // Silla küla, Metsavahi (Uus sidekaev ELA SA 
trassil) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigitee teemaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27229885>  (menetlus nr: 
468948), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (SANDER KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister